Objem motora | Otáčky vývodového hriadeľa | Počet hydraulických okruhov | Počet prevodových stupňov | Výkon motora | Zdvih zadných ramien |
7,0 l | 1000/750 n/min | 4 | 33/33 | 220 HP | 10000 kg |
- DEUTZ diesel motor common rail s turbodúchadlom a dochladzovaním
stlačeného vzduchu, 6 valec 12V, výkon 157 kW/213 k (2.000/25/CE), max. výkon 229 k
- inteligentný systém DPC, rezerva krútiaceho momentu 31,5%
- 100% Bionafta, elektronická regulácia motora
- špecifická spotreba paliva 205 g/kWh
- systém recirkulácie výfukových plynov iEGR
- nie je potrebný systém SCR (Ad-Blue)
- AUTOMATIC POWER SHIFT – 33x33 (33 rýchlosti vpred a 33 vzad – všetky radené elektrohydraulicky pod záťažou) plazivé rýchlosti,
- monitor výkonu s radarom,
- maximálna rýchlosť 50 km/h obmedzená na 40 km/h
- zadný vývodový hriadeľ 540Eco/1.000 ot./min
- čerpadlo s výkonom 113 l/min - LOAD SENSING, 4 nezávislé vonkajšie okruhy hydrauliky s reguláciou prietoku, pamäťové funkcie sústredené do 1 ovl. prvku - sekvenčné riadenie, zdvihová sila zadných hydraulických ramien 10.000 kg
- SBA (automatické uzatváranie diferenciálu),
- EHR (elektronická regulácia hydraulických ramien),
- pneumaticky odpružená kabína s topením, ventiláciou, automatickou klimatizáciou a tónovanými oknami,
- pneumaticky odpružené sedadlo s multifunkčnouopierkou ruky, sedadlo pre spolujazdca
- maják, rádio s CD/MP3, chladiaci box
- zadný etážový záves CRAMER,
- hydropneumaticky odpružená predná náprava, radarsenzor